födelsedagspresenter , check !

hejsan svejsan ! jag har redan gjort så mycket sen 10 tiden i morse,  har varit nere i byn en runda eftersom jag skulle köpa födelsedagspresenter till mathias pappa och mathias lilla syster , det blev ett par öronhänge till maja och tulpaner till mathias pappa :) hoppas dom blir glada för de ! och själv köpte jag ansiktskräm och någon ansiktsmask som man tar efter man har haft smink på sig , hihi :) det blev ändrade planer igår så jag hängde inte med min älskling och kolla på matchen , men nu ska jag fixa mig lite så jag bloggar senare , kram kram

ansiktsmask och ansiktskräm , bilder på födelsedagspresenterna
kommer senare idag :) kan inte fota dom nu eftersom dom är
inslagna

Kommentarer

kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

e-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0