fel låt vann melodifestivalen

Anna Bergendahl tog hem vinsten och ska repensentera sverige i Oslo. ärlig talat så tycker jag att både hon & låten är för "mesig" & hennes kläder var ju faktiskt lite tråkiga, men klänningen var fin men inte det undertill ? och helt vardagliga skor till .. nej det är ju faktiskt melodifestival..  jag trodde faktiskt att Salem Al Fakir skulle vinna men jag gillade inte alls den låten. såklart håller jag fortfarande fast vid att Eric Saade skulle vunnit men men ..



resultat:

1. Anna Bergendahl - This is my life , 214 poäng
2. Salem Al Fakir - Keep on walking , 183 poäng
3. Eric Saade - Manboy , 155 poäng
4. Darin - You're out of my life , 117 poäng
5.Timoteij - Kom , 95 poäng
6. Anderas Johnson - we can work it out , 50 poäng
7. Ola Svensson - Unstoppable , 47 poäng
8. Jessica Andersson - I did it for love , 37 poäng
9. Peter Jöback - Hollow , 32 poäng
10. Pernilla Wahlgren - Jag vill om du vågar , 12 poäng

Kommentarer

kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

e-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0