eric saade , vakna med the voice !

gick upp redan vid halv 7 tiden i morse , dels för jag skulle ta i min hårförlängning för jag kände för det idag och dels för det hände en sak igår kväll som aldrig blev löst .. så jag satte mig och kolla på the voice , och gissa vem som kom in eric saade , och ni vet att jag nämnt honom innan i min blogg lite för hans super bästa låt manboy. och jag har faktiskt aldrig vetat hur man uttalat hans efternamn men nu har jag fått svaret på det , dock så visste jag inte heller att molley sanden och eric hade varit tillsammans i nästan 3 år , trodde dom blev tillsammans får några månader sen .. haha oj vad jag la efter där ,


the voice gänget och eric saade
eric saade och ekorren :D satan vad rädd eric blev !

Kommentarer
Postat av: Anonym

sååå jävla snygg :D!

2010-03-13 @ 11:05:21

kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

e-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0