ännu en shopping dag utan att handla , suck ..

jag somna innan 11 igår så jag vaknade redan bredvid min älskling vid 8 tiden :) haha , jag måste berätta , jag har börjar snacka i sömnen :o vid 12 tiden igår sa älskling till mig " älskling , du drömmer , älskling ? " för jag hade tydligen sagt typ " nej nej ! " ja ni förstår och bara varit helt orolig , men jaja (a) sen hade han föräldrar handlat bullar till frukost , vid 12 tiden åkte vi till nova lund och shoppa lite och ännu en gång har jag gått och shoppat och inte handlat något , jag förstår inte vad det är med mig nu förtiden .. jag bara är helt off på allting , men jag hoppas det löser sig :) åkte hem vid 4 tiden och på vägen stannade vi till på donken , mysig dag ! nu ska jag snart cykla till älskling , sen hit här och sova ! har det bäst kram

Kommentarer

kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

e-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0