Klockan är nu .. sent ;)

Min dag har faktiskt varit toppen! Vakna vid halv 12 i morse och gick upp åt en liten macka och slappa vid tv :) Sen stack jag till Mathias för vi behövde reda ut en massa saker och så, ärligt gick det skit bra och vi är vänner igen. Efter allting vi har sagt om varandra och sånt har vi stryket ett sträck över. Jag vet att ni tycker att vi är dö dumma i huvudet, men så är läget det är bara till att gilla det! Allting jag sagt om Mathias har jag sagt för jag var sur osv osv .. Nej jag vet inte vad jag ska säga mer om det, iaf ! Sen så stack jag hem och packa ner alla min saker på hela mitt rum så nu hörs det nästan som en grotta när man snackar här inne, faktiskt ser det ut som en grotta också för här är jävligt empty :p Kvällen för mig var att jag och Emil körde till pgs och käka då David kom, sen stack vi ner till flygrakan till Thelander och Joel och snacka där och kolla på motorcyklar som är så sjukt intressant ( :| ) Sen har kvällen spenderats hos Mathias med David och Anders :) Min dag har varit sjukt bra även fast solen inte varit framme så bra .. fortsättning på kvällen fortsätta i nästan inlägg ..


Kommentarer

kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

e-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0