9 juni

Fan vad jag hatar regn! Idag var vi på konsert och kollade på 9ornas avslutningssak. Såklart så började det regna när vi skulle gå dit så mitt hår förstördes.. Lät lite så konstigt nu men vafan! Annars har dagen varit bra :) Vi har haft vår sistas so lektion, svensk lektion, idrottslektion ja det var nog allt, ska bli så sjukt skönt med sommarlov. Efter skolan så drog jag, Maja och Hampus till Happy Homes och kollade på tapeter till mitt nya rum. Och jag hittade världens snyggaste tapet! Sen stack vi till ICA och köote glass haha, jag  och Hampus delade på en skit stor glass och jag som inte tål det, så sjukt dum:) Jag och Maja cykla ut till Sövde, ända ut till Sövde, FYFAN SÄGER JAG BARA! Usch, ja där träffa vid 9orna och umgicks lite, sedan cyklade vi ääääända hem igen, åhhh vad trött och varm jag var. Och från vägen hörde man crossarna från Ilstorp, lite sugen är jag alltså :( .. Men nu ska jag gå in i duschen och lite så. Och imorgon fyller Sara år ! Och maja ska sova hos mig, kram



Kommentarer
Postat av: sannecarlsson

ska vi inte i idrott idag (torsdag) ? :)

2010-06-10 @ 07:44:56
URL: http://sanneyyya.blogg.se/

kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

e-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0