12 juni , första dagen sommarlov

Hej allihopa! Hoppas ni mår sjukt bra för nu är det sommarlov på riktigt. En sjukt bra start alltså :) Var på fest hos Emil igår och det var skit roligt alltså. En massa musik och dansande osv osv :) Var på Adam Lindbergs student och sa grattis till honom med Jocke och Maja haha :) Jag försökte få igång min kamera men den har pajat helt så det kommer inga bilder sen igår tyvärr :/ Men sa till David att han skulle ta med sin så det löser sig! Vi  ska sova i tält inatt så jag kommer inte blogga på hela kvällen och nog inte förens imon kväll om jag hinner det. Men nu får ha det så sjukt jääääkla bra ! Kram på er
.
här kommer en liten söt bild på mig och Felicias mamma, hahahah! Den bjuder jag på, bara för att ni är ni och för det är sommarlov! En väldigt osmikrande bild ;)


Kommentarer
Postat av: felicia

sötnosar. haha :D

2010-06-14 @ 17:02:57
URL: http://feliciaiisabella.blogg.se/

kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

e-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0