WHEN LOVE TAKES OVER

Värt att läsa!
många av er vet vilket skit förhållande jag och mathias hade innan.  vi bråkade nästan alltid och jag har sagt till många att jag var isolerad och att mathias var väldigt överbeskyddande och väldigt väldigt avundsjuk. och när vi gjorde slut så var vi vänner ett tag sen sjukt mycket ovänner och då snackade vi en jäkla massa skit om varandra, vi sa att vi aldrig mer ville ha med varandra och göra osv osv .. jag har tappat mycket vänner på att jag har fittat fram och tillbaka, det vet jag och det är inte meningen ! jag mår sjukt dåligt att jag väl har förlorat mina 2 bästa killkompisar som jag verkligen gilla att vara med! men ärligt har jag gillat mathias hela tiden och jag släppte aldrig honom helt. jag vet att mathias gjort 2 väldigt dumma saker nu när vi inte var tsm, men jag släpper det och försöker inte tänka på att det, det finns liksom inte i mitt liv. mathias är min kärlek, och kommer alltid att vara. vi har släppt allting bakom oss, vårt förhållande, alla vår fel, allting negativt. vi har tagit fram det positiva och är nu tsm igen och har inte bråkat på jag vet inte hur länge, det är ovanligt för oss att inte ens kunna ränka på hur många dagar vi bråkat. mathias har blivit en jätte bra pojkvän som låter mig göra som jag vill och självklart får han också göra som han vill ! jag vill inte att alla ni ska tycka " åh nej dom är tsm igen, fan nu får vi höra på deras jävla bråk hela hela tiden och att dom gnäller " SLUTA! det är absolut inte så längre. mathias och jag har det jätte bra nu och kommer ha det i fortsättningen. jag förstår bara inte varför mina kompisar inte accepterar att jag gillar mathias? att jag håller på att klödda osv, jag vet att jag har fittat och så, men konstigt.. mathias persson , jag älskar dig !

Kommentarer
Postat av: sara

så himla fint skrivet hjärtat!



sv: hehe oupsi :$ skrivit till dej nu (a) <3

2010-07-18 @ 13:22:38
URL: http://hheysaraa.blogg.se/

kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

e-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0