Hej varma dag ..

Okej, inte för att klaga, men vad *** är detta för dödande väder ? Har varit kvävande varmt nu i några dagar och jag tror nog att jag inte talar för mig själv att det är rätt jobbigt. Dessutom blir jag så trött av värmen och då blir jag svin sur, haha !
.
Vaknade hos Mia i morse, egentligen skulle jag sova i Ystad men det blev inte så. Istället åkte jag hem med Nathalie och Karlsson till Sjöbo. Festen var toppen och träffade en massa nya folk! Men det pinsammaste jag vet är alltså och säga min ålder .. Jag var minst där på hela festen med typ 35 pers.  Frågorna jag hatar !
- Vilken linje går du på då? ( Alltså gymnasiet)
- Hur gammal är du?
Dom är så sjukt hemska, man vill ju dock inte svara
- Nej men jag ska precis börja 8an och få mina första betyg ..
- Jo jag är 14 år ..
Säger inte att jag är 96a för det låter så sjukt litet. Och man brukar alltid få höra när man säger att man är 14 år.
- JA MEN DÅ ÄR DU LIKA GAMMAL SOM MIN BROR/SYSTER!
Nej jag gillar det inte alls, men folket brydde sig inte så mkt faktiskt och var lika glada ändå. En sjukt lyckad fest om jag får säga det :)
.
Idag har jag varit på IKEA och handlar ännu mer möbler till mitt och Moas rum. Ni får se resultaten sen när jag orkar sätta ihop allting. Dock var där inga gratis pop corn idag, höhö ..  Ikväll ska jag kolla på fotboll med Mathias. Får väl ta hand om honom lite, han hade också rätt roligt igår om vi säger så ;) HAHA! Inte för jag var på samma fest men ja. Jag tror det blir så iaf. Btw, tack du Mattias Glans som går rakt in i mig när jag skulle handla på supermaket, hahahha! Din pågångare ... Kram

Kommentarer
Postat av: Emma och Ronja

Hej! Som vi förstår bor du nära ystad och då kanske du vet om det händer något roligt runt om ystad eller i skåne 24/7 till 29/7? :D Vi är här på semester i en vecka och skulle vilja hitta något roligt att göra och du kanske vet om det händer något skoj? :D svara gärna i din blogg för vi har ingen egen blogg :)

2010-07-24 @ 13:25:46

kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

e-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0