YSTADTOWN

Var då i Ystad igår med familjen. Även Nisse och Karin + barnen var också där. Var ute och träffade Love, Gösta och Zacki igår vid Backa, höhö. Love jag måste säga att du suger på att förstå vägbeskrivningar :o ! Resten av kvällen kollade vi på Grynet och Simpson avsnitt. Åt även mycket chips och gooooooodis :) Mamma var så gullig att hämta min älskling på vägen hem, så han nannade här inatt! Det var allting från igår. Jag hoppas verkligen att kaninen Viggo blir bättre Elin och Linus !
Amanda 
Gott ..
Mycket godare
Amanda och Moa
Amanda lite i sidan, Moa och Jag
Johan, ööööööööverglad
Moa som trycker ihop mina märgänläppppppar :) Bjuder ...
En maräng-choklad varg ? Ser ni att det liknar en varg, sjukt häftigt !

Kommentarer

kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

e-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0