SLÄNGER IN ETT LITET SENT INLÄGG

Förlåt ännu en gång för dålig uppdatering men har varit ute hela dagen! Jag har åkt rullor och varit med Maja och Matilda, och även träffat Anderas och Rikard. Har precis ätit taco med min älskling, är bara hemma om och fixar lite saker sen sticker jag dit igen och myser med honom  :) Tror vi åker till Nova imorgon med Mathias mamma. Han ska köpa sin efterlängtade data, haha ! Men inatt sover vi i hans nya säng som han fick i förregår, haha ! Äntligen slipper vi trängas i en 90 säng ... Ni får ha det så jätte bra, puss på er
.
GLÖMDE MIN KAMERA HEMMA INNAN, SÅ INGA BILDER FRÅN IDAG , sorry dudes .. Det får bli en annan bild på Matilda och Maja , tihihi ..

Kommentarer

kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

e-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0