PLUGG

Fullt utrustad med hello kitty! (L)
Nu har jag suttit i flera timmar och pluggat på denna förbaskade svenskan som kommer ta evigheter att göra, men nej ärligt svenska är skit kul! Jag kan dock inte heller släppa vår matte lärare! Vi har haft 2 lektioner sen vi började skolan, under dom lektionerna har vi haft ca 20 minuters räkning i böckerna, så i genomsnitt är alla på uppgift 17, på MÅNDAG ska vi vara på uppgirft 64. Det är över 40 uppgitfter! Och då ska vi alltså räkna dom uppgifterna ÖVER HELGEN. Sen på torsdag ska vi ha räknat fram till uppgift 100 någonting och samma dag ska vi göra diagnos. ÄR HON HELT ROLIG ELLER? OCH VÅR PISSE REKTOR BRYR SIG INTE HELLER. Tur att Elna tar tag i det, tack gode gud att man har en bra mentor! Åh, jag blir så förbannad. Först och främst kan hon ju lära sig prata ren svenska. För alla som inte vet kommer hon från Ryssland och kan inte snacka svenska normalt, hon bryter som .. Ja jag vet inte vad alltså, ÅHHHHH! Och börja säga till i klassrummet kanske? Men nej det är tydligen försvårt. Annars går väl skolan helt okej! Nu ska jag göra klart lite mer av svenskan och sen hoppa in i duschen, kramisar!

Kommentarer
Postat av: sara

sv: boken s u g e r . tycker ja :( hihihi lugnt hjärtat :D<3

2010-08-26 @ 21:43:00
URL: http://saraaamanda.blogg.se/

kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

e-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0