MALME,MALMÖ,MALMOE? KALLA DET VAD NI VILL.

Har spenderat min dag i Malmö hela dagen med mamma, Moa och älskling, jätte mysigt! Fick lite smink, ansiktskräm och en tröja ( tröjan orkade jag inte ta någon bild på ). Vi har varit på fyndbörsen och Entre. Och jag kan säga er att jag är ingen bra hittare i Malmö .. JAG skulle hitta till Entre från fyndbörsen och tillslut fick vi ta hjälp av Mathias super iphone. På vägen dit tittade vi in till donken och åt där. Eftersom det var som en bastu att vara där inne så gick vi ut. Men sen kom det ett bi, sen två, sen tre .. Sen när jag insåg att jag hade 4 bi på mig, tog vi maten och gick in igen.
.
På vägen hem fick Maria en plats i bilen också eftersom hon jobbar på Entre. Och jag kan lova er att jag nog aldrig hört en sjukare historia än vad hon berättade. Jo .. Det är en tant som alltid tar samma buss som Maria på söndagar och säger då att hon är allergisk mot mobiler. Så där stod dom och väntade på bussen och Maria tog upp din mobil och skulle messa till någon och så säger tanten " Du får inte ha mobilen här för att jag är allergisk mot strålningen, så du får gå ut om du ska ha den" .. Maria bara " ursäkta? " ... Sen började tanten tjafsa ännu mera att hon inte tålde det osv osv .. Jag vet att det inte hörs så jätte roligt men jag har nog inte berättat det så punktligt.
.
Jag hittade en jätte snygg väska på h&m som jag verkligen ska köpa snart! Dom andra tyckte den var skit ful, men vet ni vad? Det skiter jag i ;) För jag blev störtkär i den väskan! Nej, nu ska jag nog väcka min älskling snart som har sovit i 2 och en halv timme .. Kram på er!
Förresten jag hade en super kväll igår!

Kommentarer
Postat av: sanne :D

detta är ingen nyhet, en sak som ja vill att du ska få veta av mig varje dag.

tre ord, små, men betyder så mycke.

du vet nina, ja älskar dig.

så sjukt mycke, så ja har lust att skrika ut för hela världen att ja älskar dig, jag vill att världen ska se hur mycket du betyder för mig.

ja vill visa dig världen och visa världen för dig.

jag älskar dig nina, <3333333

2010-08-16 @ 09:20:13
URL: http://sanneyyya.blogg.se/
Postat av: sanne

sv : det är härligt att höra !

men ja åker ju till new york i februari och hälsar på han i tre veckor, men tack för att ni vänner alltid finns och stöttar mig ! ni betyder allt. exakt allt !



sv : bamse bamse bamse kram, det ska bli så härligt att äntligen få se dig igen, det är så underligt att man är så mycke i skolan men inget alls under sommarlovet, vi har ju inte träffats mycke, men när vi väl gör det så känner allt så himla bra !

alllt är bättre när jag är i din famn, när ja kramar dig, när ja håller dig i handen, jag älskar dig nina, <3333333

2010-08-16 @ 10:48:22
URL: http://sanneyyya.blogg.se/

kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

e-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0