JAG VERKLIGEN HATAR ATT JOBBA!

Hejsansvejsan! Hoppas alla mår super, det är nog inte det riktiga ordet för hur jag mår. Jag är sjukt trött och har tränigsvärk i mina ben och hela min arm värker. Låter inte så hemskt, men tro mig det är det! Hela dagen har jag skurat staket som dom blev skinande rena, till ett litet stöd hade jag älskling med mig. Inte för han hjälpte till så mycket, hahah ! Satt mest och lata sig i soffan ;) Nu ligger jag i sängen och ska snart och duscha ( om jag orkar ) sen sticker jag till babe och kollar film eller något. Ha det bäst, kramisar
.
Har ingen bild från idag så slänger in en bild på mig själv HA .. HA. Ibland får man faktiskt vara egoooo

Kommentarer
Postat av: malin

disney channel (H)

2010-08-12 @ 19:38:14
URL: http://mmalinsvedberg.blogg.se/
Postat av: Linnea K.

Jag älskar din vägg u bakgrunden, vet du vart man kan köpa sån "tapet" eller vad det är? Apsnyggt :D

2010-08-28 @ 22:08:22
URL: http://slizkzirap.blogg.se/

kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

e-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0