HK BJÖRNEN 40 ÅRS JUBILEUM

Förlåt för extremt dålig bildkvalitet, har ju inte en systemkamera direkt ..
väldigt dålig bild, men cool entre !
mamma :) !
Som ni kanske förstår har jag och älskling varit på färsinga idag och fått ett gott skratt! Det är såhär att min mamma spelade i HK björnen innan när hon var liten, och idag spelade hon med sitt gamla lag mot damlaget som är idag då, i HK. Sjukt kul! Med mycket fusk och skratt så vann " de unga damerna " Men måste säga att deras entre var mkt mkt roligare än damlaget. Med rollator och kryckor! Sen var där lite uppvisningar och sånt med bugg och fitness. Jätte kul! Gratis klass,flaggor osv.
.
Ikväll vet jag inte vad som händer, om det blir filmkväll med några stycken eller om det bara blir jag och babe! Vi får se :) Och ännu en gång, sry för sjukt dåligt bildkvalitet ..

Kommentarer
Postat av: sannnne

ahw, mathias (stavning) har den tröjan på sig :D:D:D::D:D:D:D:D:D:D:D:D

<3

2010-08-28 @ 19:55:24
URL: http://sanneyyya.blogg.se/
Postat av: FINALINAFINA - nattstad.se/Finalinafina

aw, söt bild på dig och mattias :D

2010-08-29 @ 11:37:29
URL: http://nattstad.se/finalinafina

kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

e-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0