EN HEL GALEN DAG

Mega ursäkt för dålig uppdatering,men som sagt jag har sommarlov och ibland får man faktiskt ta en liten break. Hade en fullspäckad och helt GALEN dag igår! Dagen började med lite shopping. Kommer in bilder sen vad jag handlade. När jag kom hem stressade jag som fan att fixa mig sen snabbt som fan till Maja och sen snabbt  som fan upp till busshållsplatsen. Haha tror nog aldrig att jag har stressat så mycket på länge alltså, fyfan ..
.
Sen hoppade jag, Maja och Stephanie på bussen till Ystad där vi mötte Johanna,Vickan och Linnea. Stack och åt på max och träffade Li en lite stund. OCH SEN var det dags att gååååååå .. Vi gick och vi gick, och jag hade högklackat, och vi gick och gick och gick .. Tog av mina skor efter en lite stund. Sen kom där en skylt där det står Ystad och ett sträck över. Då börja jag fan undra om det var rätt. Som tur var kom Linnea och Vickan och räddade oss på cyklarna så skjutsade vi varandra istället.
.
Under kvällen kom där högar med folk men tror dock att det kom mer folk efter jag och Maja hade gått. Sista bussen gick halv 10, suck! Så jag och Maja gick då alltså tillbaka till lasarettet, alltså busshållsplatsen. Vi till och med sprang en liten bit. Och när vi hade hoppat på bussen säger Maja " Var är min mobil ? " och så kollade jag i hennes väska och där var ingen mobil. Då hade hon alltså glömt på busshållsplatsen, I YSTAD. Haha! Men hon har fått tillbaka den nu. Sen vandra vi hem med blåsor under fötterna eftersom vi gått barfota dit och barfota hem. AJ AJ AJ ! Alltså, en hel jävla galen dag alltså ..
.
BTW, jag bytade väska och igår innan jag åkte till Ystad och så glömde jag i min kamera i min andra väska. Därför ska man inte stressa, så inga bilder från igår ..

Kommentarer

kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

e-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0