DEPPBLOGGEN.SE ?

JO lite. Denna bloggen börjar bli en deppblogg där jag skriver ner hur dåligt jag mår. Det mesta handlar om hur jävla ful och framför allt tjock jag är. Jag måste fixa mig för att tycka sisådär att jag är fin. Att ha löshår,smink och fina kläder är vääääääldigt viktigt för mig, men sen när man går på typ entre så är det sjukt mkt finare än mig och då sjunger allt. Jag fattar inte varför jag är såhär? Och det ska börja en ny tjej i Mathias klass, som är den enda tjejer i klassen och ALLA jag lovar alla tycker hon är mega mega snygg. För er som inte vet snackar jag om Iza. Hur tror ni det känns för mig? SJUKT DÅLIGT. Det är det ända jag kommer gå runt och tänka på alla dagar i skolan. " Nej nu är Iza där, tänk så kommer Mathias gå till henne istället? Tänk så tappar han känslor? " Jag älskar Mathias över allt annat på jorden. Han är allt liksom. Eftersom jag tappat så många vänner. Har egentligen inte tid och skriva nu, för jag ska sova. Hoppas allting blir bättre snart för man orkar inte leva så som jag gör nu, tro mig. Ska lägga mig nu. Godnatt på er, puss och kram.

Kommentarer
Postat av: Emily

stackare <3 men du får absolut inte tänka så nina! Mathias älskar dej för den du e och inte för den andra vill att du ska vara...du e en fin tjej & du ska vara stolt över dig själv för e inte tjock och ful osv!<3

2010-08-20 @ 20:04:05
URL: http://smiiily.blogg.se/
Postat av: Kajsaroos.

nina, du e så sjukt fin? och du är verkligen inte tjock.? du borde åtminstone vara stolt över dig själv. ingen kan vara perfekt , men du är näst intill det.

va glad över dig själv. <3

2010-08-21 @ 13:38:10
Postat av: michelleandersson.

oj nina, jag vet inte vad jag ska säga.

de får bara inte vara såhär! men tro på dig själv, du är verkligen skitsnygg.. INGET ANNAT! och många gånger har jag tänkt på dig, hur jag vill va som du.du är bland de bästa, ärligaste, snyggaste och sötaste jag känner! glöm inte de! <3

2010-08-21 @ 18:50:20
URL: http://michellea.devote.se
Postat av: eelin bn.

niiina?

som alla redan vet är du inte ful eller tjock. & du behöver inte smink, löshår & snygga kläder för att vara fin! o: du borde vara glad över den du är

& du har absolut ingen anledning att vara avundsjuk på andra tjejer! finns faktiskt för dig nina,

& jag älskar dig för den du är <3

2010-08-22 @ 13:56:07
URL: http://elinjjosefine.blogg.se/

kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

e-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0