DÄRFÖR STÅR DET ALLTING ÄLSKLING..

Kanske dags att förklara allting som hänt nu på sista tiden.. VÄRT ATT LÄSA!
.
Ni som läst min blogg sen en tid tillbaka vet att jag var mycket med Emil,David osv. Dom har inte nämnts så mycket i min blogg, vilket ni kanske har märkt. Jo, anledningen är att vi har bråkat allihopa. Eller dom har blivit sura på mig för, jag vet inte riktigt varför. Men jag tror att anledningen är att jag fittade/klöddade så mycket med Mathias att dom blev irriterad. 2 av dom gillade mig och kanske reagerade lite starkare. Men ja, jag har förlorat allting. Mina vänner. Alla. Hela mitt gäng. Jag har min älskling kvar bara .. Och vet fortfarande inte vad jag gjort för fel. Men något dumt antagligen. Jag ångrar det såååååååå mycket! Tänker på det varje dag och har försökt prata med Emil eftersom han stod mig närmast typ av alla. Han stöttade mig till max och fanns där hela tiden.. Han orkar inte  med mig längre och så får det vara nu. Vet inte vad som händer sen. Var tvungen att skriva detta så ni inte misstog allting som om jag övergett mina vänner för Mathias. För jag och Mathias hade ett förhållande innan som inte alls var bra! Men sen pratade vi igenom allting och blev tillsammans. Då sa vi att jag skulle få åka med Emil och dom till Donken om jag vill det, eller vara med dom en kväll eller några kvällar. Allting verka vara så perfekt, men ändå sket allting sig. Jag mår sjukt dåligt av detta och vet inte vad jag ska ta mig till .. Det var bara det jag ville säga.

Kommentarer

kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

e-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0