DAGENS FRÅGA

hej, kan du kanske berätta för mig skriftligt hur man fixar bloggdesignen ? ;) för jag har redan gjort en bild på mig med mitt namn och så sen ska jag hitta en bakgrund men jag fattar absolut inte hur jag "får in dt" på bloggen :) ! hehe 
ps. jättebra blogg :)
.
Svar: Hej hej ! :) Jag ska göra så gott jag kan med det du, jag ska försöka! Jag ska göra det en dag när jag har tid, absolut! Är lite upptagen med mycket nu, men ska försöka göra det så tidigt som jag kan ;) Hoppas du inte har för brottom med den ???? ... Och tack :D

Kommentarer
Postat av: Alva

Hej Nina den fina, haha! Du kommenterade min blogg nyss och undrade vart man kunde köpa sånna mysdressar, det kan man göra på onepiece.no! :D

2010-08-05 @ 14:37:20
URL: http://alvvva.blogg.se/

kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

e-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0