BETTSKENA NNUUUU

Stack till tandläkaren idag efterskolan, och då fick jag min bettskena!  Wohoooo , jag har faktiskt längtat lite efter att få den. Men nu när han berättade att man kan få sjukt ont i huvudet dom första dagarna, ont i tänderna osv, så blev man lite så :p Men det ska jag klara av! Man läspar som ett jävla as, låter skit roligt. Pröva att sjunga och läspa låter inte så bra faktikst .. Nej har faktiskt inte så mycket att säga nu mer än att jag upptäckt att det är godare och borsta tänderna med  kallt vatten. Jag har alltid borstat i varmt... Godnatt på er :) !

Kommentarer
Postat av: mathias

och jag har alltid sagt till dig att testa kallt puckosöt :D <3333

2010-08-31 @ 22:37:39
Postat av: sara

hahahhahahahahha man borstar tänderna i kallt vatten? :D (a) eller.. har aldrig hört att man gör de i varmt :D



sv: ja, asså.. eller det va bara igår,inget viktigt. löst sig nu,eheh<3

2010-09-01 @ 07:57:25
URL: http://saraaamanda.blogg.se/

kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

e-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0