3 AUGUSTI

Hejsansvejsan! Gud vad tiden har gått fort! Det är redan augusti.. Sa till Mathias igår att det är nästan jul, haha! Men det är det ju nästan ..
.
Har precis ätit frukost med min syster och med älsklingen. Som ni såg bloggade Mathias igår, haha! Och ja bion var skit tråkigt och jag kunde inte sitta still heller så han bredvid mig blev nog lite irriterad höhö .. En mysdag i Lund med älskling är aldrig fel! Vet inte vad som händer, hittar på något med min älskling, ja, så tror jag att det blir :) Ska kila nu, kramisar

Kommentarer
Postat av: hello ;)

hej, kan du kanske berätta för mig skriftligt hur man fixar bloggdesignen ? ;) för jag har redan gjort en bild på mig med mitt namn och så sen ska jag hitta en bakgrund men jag fattar absolut inte hur jag "får in dt" på bloggen :) ! hehe

ps. jättebra blogg :)

2010-08-03 @ 17:28:49

kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

e-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0