sommar sommar !

idag har det varit en sån härlig dag fast lite blåsigt ändå men nu är verkligen vårkänslar på g ! alla är ute i sina trädgårdar , det är varmt , man kan börja sitta ute på lite lektioner osv så härligt jag blir helt sprallig hihi :) idag har skolan bara gått så långsamt så det är inte sant , kanske för elna är tillbaka ? hon är verkligen helt .. åh ! ja.. man blir bara så sjukt irriterad på henne för hon blir sur för ingenting , och jag måste berätta att sara svalde ett stift idag , alltså hur lyckas man ?  SÅ JÄVLA BLOND ! och idag på läspasset satt vi ute och 'läste' , det var min dag de :)  kram på er


Kommentarer
Postat av: sara

HAHAHAHHAHAHA. du va tvungen att skriva? .. nej men, ja hur lyckas man? :( <3

2010-04-12 @ 21:26:32
URL: http://hheysaraa.blogg.se/

kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

e-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0