kan ni gissa låten ? :)

steg upp vid 7 tiden och satt upp halva mitt hår i en knut och käka frukost , jag fixa mig inte eftersom vi kanske skulle simma idag i skolan. vid kvart över 8 cykla jag till min älskling och väckte den fisen för han är ledig hela dagen men egentligen skulle jag ha en vindjacka och när jag hade vatt där ett tag så stack jag till skolan och hade so, sen musik och på musiken fick vi en ny låt och kan ni gissa låten ?

"Well, you done done me and you bet I felt it
I tried to be chill but your so hot that I melted
I fell right through the cracks, now I'm tryin to get back
before the cool done run out I'll be givin it my best test
and nothin's gonna stop me but divine intervention
I reckon it's again my turn to win some or learn some"

love this song ! dom flesta kunde den utantill eftersom den har varit en riktigt sommarplåga/en låt som alla har hört
och lyssnat på :) men ni får klura ut låten så lägger jag in den imon , hade gärna fått ngn kommentar
som gissningar det har absolut inte varit fel :)

Kommentarer
Postat av: saraaaaa

I'M YOURS!!!!!!!!!! :D <3

2010-04-07 @ 20:30:40
URL: http://hheysaraa.blogg.se/
Postat av: My Isoniemi | Fotoblogg

Fin blogg! :)

2010-04-08 @ 18:51:17
URL: http://mysfoton.blogg.se/
Postat av: Anonym

I'm yours, Jason Mraz :P

2010-04-08 @ 19:55:16

kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

e-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0