WHAT ARE WORDS IF YOU REALLY DON'T MEAN THEM WHEN YOU SAY THEM

Hej allihopa! Förtillfälligt ligger jag ute och lyssnar på musik i våran hammock. Dock blåser det lite men jag klagar inte. För jag har nog aldrig älskat friskluft som nu.. finns inget bättre när man är lite ledsen. Jag tror nog att rubriken är så sjukt passande till den hela historian som jag lever på nu.
.
Fastän omständigheter så var min gårkväll helt fantastiskt! Från att sjunga så högt vi kan, kissa på gatan, krama vakter, knäppa upp gylfer, dansa så vi sprack, äta nattamat, få händerna fulla med stämplar, kissa på äckliga toaletter, trycka ner alla i en kundvagn, göra poser framför och på bilar osv. Underbart!! Listan .. vem vann?

Kommentarer

kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

e-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0