TJUVTITT

En tjuvtitt på min skolavslutningsklänning. Super nöjd med den! Åhhhh vad jag älskar den. Sa först att jag inte ville ha en vit eftersom det var så tråkigt och vanligt. Men mina knä vek sig för denna klänningen som skrek efter mig ifrån skyltfönstret.
-
IDAG// Lelle och Thelander har hälsat på här. Jag skrek efter godis och fick rycket att baka negerbullar. Jag åt 10 stycker, joch ag skämtar inte. Rätt lagom, någon som vill ha min magvärk och kräk i halsen nu ? Haha, nej gud vad äckligt det lät. Har även kollat egenom alla nummer som jag skickat sms till hela förra månaden. Herregud .. men det kan man ju också ha som tidsfördriv. Funderar starkt på att skriva ner mina dagar såhär. Kanske blir roligare att läsa då? Nu ska jag iaf sova. Godnatt, puss!

Kommentarer
Postat av: emma

kan du tipsa om en hemsida med fina klänningar till avslutning elr ngn affär ?:)

2011-05-17 @ 19:24:15
Postat av: s a n n e

ja vill se din klänning mer! :(

2011-05-19 @ 21:01:59
Postat av: Marcus

Oj oj då .-P

2011-05-19 @ 21:37:45
URL: http://tokigamasen.blogg.se/

kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

e-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0