PRAKTIK

Har praktiserat hela veckan på salong Clipz här i Sjöbo. Just nu känner jag att jag skulle vilja stanna där i resten av mitt liv och hoppa av skolan på direkten. Om drömmar kunde bli sanna. Vad har jag mer att säga? Ehm, jag har rosa slingor i håret. Bara för skojs skull. Det var mest egentligen för att jag skulle göra något med håret. Är så fruktansvärt trött på det och vill egentligen bara raka av det, m en det vi allihopa att jag inte kommer göra så. Får väl stå ut. Nu ska jag sluta snacka mög. Puss

Kommentarer
Postat av: steffie faltin

haha, söta bilder!

men kul hade vi verkligen!

tack för dagarna :)

2011-05-14 @ 01:28:16
Postat av: patricia

asså ett tips är att inte rycka av dem ;) hade två st när jag hade praoat, blev helt flint där dem satt, plus att när jag färgade så fick jag typ sår, just to know :D !

2011-05-15 @ 19:15:49

kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

e-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0