JAG GÅR UNDER..

Kan inte sova. Jag har tagit mycket skit innan, men nu .. jag kan inte ta hur mycket som helst. Speciellt inte på en gång. Att känna en känsla av ensamhet gör mig rädd. Även fast jag vet att jag har mina kompisar .. känner jag mig ändå så fruktansvärt liten. Som en liten bebis i en stor värld, som om jag var en liten katt stående mot en stor tiger. Jag skulle bara vilja gå och lägga mig, sova i några veckor. Och jag orkar inte heller att min magkatarr kommer tillbaka. Det orkar jag inte. Bara för att jag mår psykiskt dåligt. Stress. Över allting. Kanske fel att skriva här? Men vart annars ska jag säga det. Jag .. Frustrerad. Rädd. Ledsen. Arg. Sårad. Stressad. Illamående. Yr. Liten. Jag vet inte vad jag ska säga mer. Jag orkar inte mer. Det finns inga krafter längre, jag har inga krafter för något alls. Jag faller. Hörs ..

Kommentarer
Postat av: Anonym

du ska bara veta att du inte är ensam. jag har fått magkatarr och aneroxia den senaste terminen. allt känns så jobbigt och jag förstår verkligen hur det är. men ge inte upp. jag vet att jag är sjuk. men jag fortsätter kämpa. det är svårt att gå i skolan och le och försöka vara glad. försöka att inte bryta ihop och bli arg. jag gråter varje natt. varenda minut jag är ensam. när jag är bland folk sätter jag på det där falska leendet.. jag vill bara skrika, få ett slut. du är inte ensam.

2011-05-25 @ 16:04:34
Postat av: emily

Nina, jag vet egentligen inte vad jag ska säga, men jag tycker riktigt synd om dig, jag förstår inte? en sån tjej som du som brukar vara glad, har så många vänner & familj som älskar dig, och nu när du skriver detta.. det syns på dig att du inte mår bra, men låt ffs inte psyket spela spratt för dig! Jag bara säger det. Jag är ingen expert på detta men jag har en syster som har mått såhär som du gör nu. Du e absolut inte värd detta! Och detta e sjukt att du mår så.. Du har varit en sån underbart glad tjej som e positiv o.s.v du ska ha det bästa! <3

2011-05-31 @ 19:21:35
URL: http://nilssonemily.blogg.se/

kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

e-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0