TOPSHOP FÖR HELA SLANTEN


Som vanligt har detta inlägget tagit tusen år att skriva eftersom jag gör så mycket annat under tiden. Så, nu sitter jag fast här på bloggen har jag besämt att skriva klart inlägget utan att göra annat. Dock älskade jag dessa kläderna från Topshop. Det blåa linnet hade ju varit skit snyggt med ett par short med en fin solbränna tillexempel. Nog om kläder. Idag har jag jobbat, jag är helt död. Så förtillfälligt ligger jag i sängen och väntar på att pappa ska sörva mig med lite pytt i panna. Ikväll ska jag ligga som en sten i sängen och äta popcorn. Puss

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Lite nyfiken, var jobbar du? :)

2011-06-16 @ 21:55:26
URL: http://challesvensson.blogg.se/

kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

e-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0