22 JUNI

Mest för att jag inte hade en bättre bild än denna just nu. Skolan och jobb har stått på schemat idag, har även förnyat mig lite med en midsommarklänning från Unos. Jag måste säga, att jag tycker att det ska öppna någon annan affär i Sjöbo, för snart har jag prövat vart ända plagg där. Blev en blå klänning med lite blommor där uppe, ska även handla en tröja imorgon som jag besämt mig för att köpa. Denna shopping .. Har ätit mozarella något på pgs med Emil och Matilda, färgat håret på Emil, ätit varma mackor osv. NE .. nu ska jag hänga upp mina blöta kläder på tork och lägga mig i sängen. Eller först ska jag nog äta upp jordgubbstårtan som stod i kylen och vänta på mig nu när jag kom hem.

Kommentarer
Postat av: matilda den bästa (a)

GIIIIIILLLLLAAAAAAA :D HIHIHIHI^^

2011-06-22 @ 22:28:02
URL: http://emmaerikamatilda.blogg.se/
Postat av: mysan,

tycker du ska byta namn till finis .....

S.A.K.N.A.R.D.I.G.<.3

2011-06-23 @ 01:51:37
URL: http://mydorisnicole.bloggplatsen.se

kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

e-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0