NYTT I GARDEROBEN

Bikini
Ja det blev en hel del inhandlat och jag är väl rätt så nöjd, förutom att jag glömde köpa klänningen på bik bok. Åh blev så arg när jag kom hem då jag insett att jag hade glömt handla den haha.
.
Har precis lagt mig i sängen efter att ha städat hela rummet. Såg ut som trejde världskriget fast med kläder .. Ska upp kvart över sex, om sju och en halv timme, och jobba. Fulltid hela veckan sen har jag äntligen sommarlov !! Ska ligga på stranden varje dag det är fint väder. Käka så mycket glass så jag sprängs, vara med dom bästa i hela världen och ta hand om mig själv. Ska även inviga min nya lila bikini så snabbt som möjligt, hehe
.
Just det! igår hade jag en underbar kväll först hos Linnsan sen och Oscar. Bilder kommer och jag säger tack för den fina kvällen. NU måste jag verkligen sova, har försökt få med hela mitt liv i detta inlägget känns det som. PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

var är korsarmbandet ifrån? :)

2011-07-04 @ 20:10:56

kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

e-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0