MIN SPOTIFY

Hej alla fina! Förlåt tusen gånger om, men bloggen ligger just nu bakom allt annat. Har massor att tänka på och jag ska hinna med ett riktigt blogginlägg såfort jag får tid till de. Promise! Imorgon sticker jag till Ystad och sen på lördag fyller jag år. LOVE! Älskar livet. PUSSSS
.
Ni får dras med min spotifylista och tänka på mig istället haha! Ne inte världens bästa men muisk i min smak dock! Kan ju ge er ett tips att klicka på added längst uppe till höger på listan, så kommer dom i roligare ordning, annars har jag ingen aning om hur låtarna ligger till hehe. Och ja, jag har en väldigt blandad musiksmak. Här här ni den:  mmmmmmm

Kommentarer
Postat av: Anonym

tur att du älskar livet ju

2011-04-08 @ 08:23:26

kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

e-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0