SHOPPING ÄR VÄRLDENS DROG!

VÄRLDENS MYSIGASTE!
En liten gullig kofta, ser dock så mycket snyggare ut i verkligheten!
Som ni kanske förstått har jag varit och shoppat hela dagen, och snacka om att alla var trötta i fötterna efter allt! Vi har farit in och ut i vart ända affär på hela Nova, säkert 2 gånger vars. Jag hittade kanske inte vad jag hade tänkt mig till exempel ett par höst/vinter skor, såna stövlar ni vet! Jag tycker alla ser så, punkiga ut. Men det är nog bara jag som är lite så, får nog har lite hjälp med mig när jag ska köpa ett par, haha! Nu ska jag gå och duscha och tycker att jag varit en riktig höjdare att blogga idag, massor av bilder hihi! Kram på er

Kommentarer

kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

e-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0