JAG HAR SÅHÄÄÄÄÄR MYCKET HUVUDVÄRK

Dagen idag har kortfattat varit jobbigt, tråkigt,kall, tröttsam och helt allmänt dålig. Haft huvudvärk, en massa tråkiga lektioner. Till exempel världens längsta och knäppaste genomgång på musik! Jag har faktiskt inte så mycket att skriva. Det är inte så kul att veta mina dagar att jag går i skolan och gör min läxor. Carebox [ ] , right ? Jag har varit hos min älskling idag och det var det underbaraste på hela dagen! Jag älskar dig otroligt mycket. Men ja, jag har gjort läxor och sovit där så, inte så social av mig. Hihi. Nu ska jag duscha, välja kläder sen kolla på kungarna av Tylösand :) Kramisar.

Kommentarer
Postat av: Nathalié Bjarnemark

Jätte fin blogg! :)

2010-09-16 @ 06:35:28
URL: http://fuckingwonderful.blogg.se/

kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

e-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0