DAGENS FRÅGA

Lina: Vet du var man köper löshår? :)
.
Svar: Hej Lina! Du kan ju köpa hörförlängning/löshår på Confy och Nicoles i Malmö som ligger ungefär vi Triangeln. Du kan ju söka efter adress och sånt på internet. Annars vet jag att Raunzel.se har bra löshår som bla Kissie har. Och det är bra kvalitet på det, men dock kostar det kanske en del pengar. Mitt kostade 899 och det var ett helt paket, om du har tunt hår får du ett halvt som kostar ungefär 400-500 kr. Hon i affären är jätte duktig på att välja rätt  hårfärg på hårförlängningen som är exakt som din hårfärg :) Hoppas du fick svar på din fråga! Kram
Här har jag mitt löshår i :)

Kommentarer
Postat av: Lina

Tack så jätte mycket! :D

2010-09-17 @ 22:22:24

kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

e-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0