MAN SKA INTE VARA RÄDD FÖR ATT ÄLSKA SIG SJÄLV

Nu ska jag hålla detta, ibland kan man ju alltid ha dåliga dagar eller hur? Då man tycker att man ser ut om en häxa. Allting-är-fel-dagar. Men, man lever bara en gång, egentligen ska man acceptera sig själv, right? Just nu känner jag absolut inte att jag är tjock, jag ska hålla kvar vid detta. Problemet kanske varför jag blir lätt irriterad, ledsen och har svårt med skolan lite då och då? Man ska inte vara rädd med att älska sig själv! Jag är säker på att DU tycker att det är ngt fint med dig. Ögon, öron, tår, rumpa, mage, allt? Något finns det alltid. Personligheten räknas också in i det hela. Om du är dum, men kanske ändå ser bra ut, tar personligheten över och då blir dum och tvärtom! Har jag fel?

Kommentarer
Postat av: emily

det e rätt nina!:) du e hur fin som helst! man ska vara nöjd med den man e och dessutom e det sjukt fint att ha lite fet på kroppen :D stöttar dig till 1000 procent !:)

2010-10-22 @ 21:06:21
URL: http://smiiily.blogg.se/
Postat av: Amanda Rieem

´jag hejar på geir, olle, ray och elin hoppas att de är krvar sist!

kan du va gullig och rösta på min outfit på ELLOS, gulle dig i så fall!!! :D länk i inlägget!



2010-10-22 @ 22:09:55
URL: http://rieem.com
Postat av: sanne

de är rätt nina!

kämpa på, för du har helt rätt i de du säjer!



sv: felicia ville inte till marknaden, så ja fick också skita i de :((((( älskar dig, <3

2010-10-24 @ 11:19:32
URL: http://sanneyyya.blogg.se/

kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

e-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0