GÅRDAGENS OUTFIT


Lite misslyckad bild... Inte meningen att löven bara skulle vara över huvudet he he
Min nya ursnygga väska!
Var och kollade film hos Fille igår med folket, mycket trevligt faktiskt! Vi kollade på Law Abiding Citizen, ni måste måste se den! Filmen är så äckligt bra, jag brukar inte gilla thriller filmer, men denna var snuskigt bra. Så slänger in det jag hade på mig igår, fast som jag fotade ute i hösten idag. Hehe, nu ska jag och älskling gå och käka pizza med  min familj från Absolut pizza, hoppas dom har goda pizzor för jag är hungrig. Hörs senare, kram


Kommentarer
Postat av: sanne :)

åååååååh så fin älskling!

måste bara säga att du passar verkligens å satans bra i mittbena och brunt hår! du har världens snyggaste och collaste stil på kläder,skor,smycken och allting! du är verkligen superhäftig hjärtat! (a)

2010-11-01 @ 09:51:33
URL: http://sanneyyya.blogg.se/

kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

e-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0