DAGENS FRÅGOR

lina- hehe.. lite tjatig! Men var köpte du dem, på nova lund? :D ehm, glömde fråga e dem varma? (: kram
Lina: hehe.. lite tjatig! Men var köpte du dem, på nova lund? :D ehm, glömde fråga e dem varma? (: kram
Svar: Hej igen Lina , hehe :) Ja jag köpte skorna på nova lund och nej det är inte världens varmaste skor om man säger som så :) Kram
.
Felicia- var har du köpt den fina vita koftan? :D
Svar: Hej Felicia :) Hmm, jag antar att du menar den beigea koftan som jag shoppade i söndags, jag köpte den på H&M, den är mysig och varmt men sticks lite men det märker man inte efter ett tag. Sen så är den lite stor i axlarna så den åker bakåt ibland, så man får dra fram den lite, annars är den as mysig och fin! Kram
.
Anonym:hej nina! hur gör man för att länken till bloglovin' alltid finns på bloggen? Som att du har den som typ visningsbild? :)
Svar: Hej du anonyma typ! :) Ärligt så är det inte jag som fixat det utan min kompis, men jag ska föröka ta reda på det så fort jag kan, blir nog vid nästa helg eftersom jag hon åker på konfa läger nu i veckan, ska försöka svara dig så fort jag kan! Kram

Kommentarer
Postat av: rebecka

på bloglovin så finns det en html-kod som man får kopiera och sedan klistra in någonstans bland iställningarna. jag har inte blogg.se men du borde hitta det någonstans. typ under avanserade inställningar eller ngt! :)

2010-10-31 @ 21:21:03
URL: http://rebeckablogg.devote.se

kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

e-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0