JAG INFÖR DENNA DAGEN SOM NINAS VOFFELDAG

Åhhhh vofflor är så jäkla gott! Med grädda och sylt mmmmm.. Idag har varit en helt vanlig dag faktiskt. Har gått i skolan. Vi har faktiskt haft HK idag där vi gjorde varma mackor. UE säger jag bara. Svampinjoner, ananas, ost .. nej det har man inte på en varm macka. Man ska ha ost och skinka! Redan nu, har jag börjat fundera på min 15 års present .. Systemkamera? Moppe? En hund kanske? Nej, ja vet inte alls än. Har slängt in dagens fråga och en bild på Sanne nu under till så, 3 inlägg tar väl igen den dåliga uppdateringen? Kram

Kommentarer
Postat av: Carrooouw

Sv; TACK så mycket söta du! Och så sugen jag blev på våfflor nu...

2010-11-11 @ 17:35:46
URL: http://carrooouw.se

kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

e-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0