HJÄLP MIG VÄRLDENS BÄSTA BLOGGLÄSARE!

Jag har suttit i timmar och försökt ha något att blogga om, men nej jag kommer inte på något. Jag har ingenting alls att blogga om längre, jag är bloggpank. Dock känner jag inte att jag har så fina kläder som jag kan lägga ut, jag kan ingenting om mode, smink och allt det där. Jag funderar stark på att bara stänga ner allting, och kanske börja sen igen när jag känner att jag har något att blogga om, kanske tills jag har blivit äldre och börjat stylist linjen? Annars om ni vill kan ni ju alltid kommentera vad jag kan blogga om, hade varit jätte tacksamt .. Kram


Kommentarer
Postat av: nellie

du kan blogga om kläder, smycken, musik, händelser och sånt. varför inte ha typ "dagens bild"? :)

sen tycker jag att det är intressant att bara läsa om vad du gör på dagarna! :D

kram (:

2010-11-24 @ 15:39:03
Postat av: sanne carlsson.

nina, du är verkligen en stjärna på att fixa med kläder,håret,sminket,skorna, ja, exakt allt. du bryr dig om hur du ser ut, hur du har dina kläder, och det måste alltid matcha med skor,väskor,klockor,nagellack och sådant. älskling, du är verkligen helt fantastiskt bra på att mixtra och sådant med outfits och sånt. jag är alltid avunsjuk på dig, för du har så fina saker och allting!

jag har heller ingenting att blogga om, dock har jag inte lika många läsare som dig men du kan ju alltid lägga in lite bilder på vad du ska ha på dig, vad du använder för smink, hur man lägger upp olika saker och du kan ju börja göra videoinlägg, det ska ja göra, hehe :D:D:D

kramis kramis. <333

2010-11-24 @ 18:31:37
URL: http://sanneyyya.blogg.se/
Postat av: jessica.

mer smink! (:

2010-11-24 @ 21:14:16
Postat av: emily

alltså ... du e verkligen super duktig på att blogga nina! allt du skriver e guldvärt att läsa kan jag lova ;) men du har ju intresse till mode och sånt? vrf nt blogga mer om det? som sanne sa du e en stjärna när det gäller allt om smink, mode osv :)

2010-11-25 @ 13:00:14
URL: http://smiiily.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du behöver inte vara bra på mode, smink eller kläder för att du ska kunna skriva om det (:

2010-11-25 @ 21:26:44

kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

e-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0