DAGENS FRÅGA

Isabelle: Hur håller du ditt hår så platt? Har verkligen försökt ALLT! Men inget funkar.. :( om du använder plattång säg gärna var man kan köpa den och hur myckke den kostar! :) Kram
Svar: Hej Isabelle :) ! Jag gör nog ingenting så med mitt hår mer än att ta lite åt gången. Sprejar på med värmesprej och när du är klar med det sätter du det i en tofs, sen tar du ner lite till hår och gör samma sak. Mitt hår håller sig sedan platt hela dagarna :) Men ta inte så mycket hårspray, för då blir håret lite vågit eller vad man ska säga, så var försiktig med hårsprayet! Om du är utomhus, tex om du ska cykla till skolan, stoppa håret i jackan, för med blåst och grejer blir det lockigt .. Sen är det bra om du har en plattång med mosaikplattor, tror det heter så. För då sliter det inte lika mycket på håret! Det är också viktigt att du borsta ut håret ordentlig. Så nu är det bara till att köra på tjejen! Hoppas verkligen att det funkar nu, lycka till  :D Kram


Dela upp håret

Värmesprej, AS BRA! 80 kr

Min plattång, tror den kostade 400 kr






Kommentarer
Postat av: Isabelle

Tack så jätte mycket! :)

2010-11-02 @ 22:35:29
Postat av: emma

jag vet inte var man ska ställa frågor.. men jag har iallafall en fråga, haha :D

du vet dom tabletterna du tog för att ditt hår skulle växa fortare ?

fungerar dom verkligen ? var handla du dom ? & vad kostar dom ?

vad hette dom också ?:D

skulle blivit jätteglad om du svarat på mina frågor, för jag vill ha längre hår snabbare !

tack, och jag gillar din blogg. hihi

2010-11-03 @ 22:18:28

kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

e-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0