DAGENS FRÅGA

jessica =)hej! det är lite tråkigt att du bloggar så sällan, det är liksom två dagar sen du bloggade sist :P
det hade varit lite roligare om du hade bloggat varje dag, berätta lite vad du har gjort och sånt. och det är kul att kolla på bilder, det är du ändån ganska bra på ;) bara ett tips! kram jessica i jönköping <3
Svar: Hej Jessica! Är sjuk tacksam över att du kollar min blogg och hoppas att du gillar den. Jo, jag gör inte så mycket om dagarna och har inte så mycket att fota, så därför  har jag liksom inget att blogga om. Sen tycker jag det är tråkigt att bara lägga in inlägg med en tråkigt text om att jag bara gått i skolan och sen varit med mathias eller någon annan. Det känns så jobbigt då, jag vill ju att det ska vara en rolig blogg! Så under dessa 2 dagarna har jag haft kortslutning i hjärnan, jag har inte haft ett skit att blogga om.. Sry! Men Jessica, och ni andra, ni får gärna komma med tips till mig vad jag ska blogga om, verkligen. Skulle uppskatta det jätte mycket ! :d Jag ska försöka bättra mig, kram på dig!


Kommentarer
Postat av: julia

hejsan nina! riktigt rolig blogg, håller med jessica om att du borde skriva mer om vardagen, men jag vet hur det är, man har ingen vardag ;)

jag skulle vilja läsa mer om kläder! inte bara kläder som du köper, utan kläder du tycker är snygga, klädaffärer du rekommenderar. kläder som är mode rätt just nu. kanske ett 'dagens plagg' ? lite modeblogg av det hela men ändå ninapetrusson ;)

kram julia (L)

2010-11-10 @ 16:19:10

kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

e-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0