DAGENS FRÅGA

emma :jag vet inte var man ska ställa frågor.. men jag har iallafall en fråga, haha :D
du vet dom tabletterna du tog för att ditt hår skulle växa fortare ?
fungerar dom verkligen ? var handla du dom ? & vad kostar dom ?
vad hette dom också ?:D 
skulle blivit jätteglad om du svarat på mina frågor, för jag vill ha längre hår snabbare !
tack, och jag gillar din blogg. hihi
Svar: Hej Emma! :d Dom tabletterna heter Silica och hjälper både mot hår och naglar. Jag handla dom på Ica i Sjöbo, men tror säkert att dom finns på något Apotek eller hälsoaffär. Jag tror en burk kostar runt 80 kr, ingen aning faktiskt men dom är inte alls dyra! Min naglar blev starka och bröts inte alls lätt, och dom växte jätte fort. Det är en positiv sak om man kanske inte vill ha lösnaglar eller nerbitna korta naglar. Jag har tappat hår innan och då tipsade min kompis Sara om dessa, så jag tog nog dom i någon vecka sen slutade jag tappa hår. Jag märkte dock att mitt hår hade växt lite också och det blev också tjockare :) Rekommenderar verkligen dessa till dig om du vill ha längre hår. Men du måste hjälpa till lite också, kanske inte platta håret varje dag, skydda håret, inpackningar och balsam. Hoppas du fått svaren du behöver och lycka till nu ! :d Skriv gärna sen hur det gick, eller om du har fler frågor. Kram





Kommentarer
Postat av: Johanna

hur lång är du? (:

2010-11-04 @ 10:06:48
Postat av: minna

hej nina! jag är en tjej som lätt går upp i vikt och har lite svårare för att gå ner. de senaste två veckorna har jag gått upp fyra kilo. mina lår är ihop växta och min mage är inte särskilt platt.. jag skulle jätte gärna vilja börja träna och få en snygg kropp! jag har börjat många gånger men har aldrig riktigt kommit igång. när det blivit för jobbigt har jag gett upp. jag skulle bli jätte glad om du kunde komma med tips för rolig och lätt träning, men som ändå ger resultat. gärna lite olika övningar för rumpa och mage. jag vågar inte längre visa mig i bikini, snälla hjälp mig att komma igång! kram.

2010-11-04 @ 10:11:56

kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

e-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0