CYPERN, DEL 1


'Fick ju inte den utsikten jag hade förväntat mig .. Fick sitta på dessa platserna både dit och hem, och kallt som fan var det att sitta precis bredvid dörren. Aja, jag överlevde iaf :)

Lånade grannens fönster lite



Flygplansmat är lika äcklig som skolmat..



Framme! Dock flög alla tjocketröjor av, vaaaaaaaaarm.








Max och Helene kom till oss , som vi var med hela veckan :)
Knäckebröd, om man känner om man är lite för onyttig kan man ju alltid ta ett knäckebröd så känner man sig bra igen :d
Hyrde mopeder! Cute huh? ..
HAHAHA, kass humor..
Mamma+Pappa
Här hämtade vi vatten då, eftersom man inte kunde dricka vattnet där :)
HE HE
DONKEN
Dom bjöd på vofflor på hotellet, mums!
Hos Max och Helene :) Ärligt, dom hade en skit stor balkong
Ni fattar inte hur jobbigt det  var att gå uppför en sån jäkla backe i 35+++++
En riktig turist? Hatt - check, badtofflor - check, videokamera - check, badbyxor - check!
Ööööööödlor
Strand 2
En sådan "banan" borde också vi ha i Sverige
Strand 3
Strand 4
RUFUS!!!! Saknar ...

Han var mycket rödare irl, hehe .
(Fler bilder kommer när jag orkar, har en jäkla massa bilder så. Dessa får räcka sålänge!)


Kommentarer

kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

e-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0