vaknade med träningsvärk , igen !

märkte i morse då att jag hade så sjukt mycket träningsvärk i min mage igen .. jag hatar att erkänna det men jag är verkligen otränad ! men det ska bli ändring på det , jag håller på :)

dagen idag har varit både bra och dålig faktiskt , det dåliga har mest varit att elna blev sur på oss eftersom vi inte fatta en sjuk svår höruppgift på tyskan , man blir inte sur för det herregud ! och att jag har så sjukt ont i min mage och det är inte pga min träningsvärk , ont i huvudet och börjar känna att jag har ont i min hals .. och att jag saknar min älskling efter en dag , hihi .. konstig när jag nästan träffat honom varje dag i nästan 6 månader .. men dom braiga sakerna var då att jag var med min lilla majsan (maja) höhö idag , mycket trevligt ! vi har inte varit på åratal alltså , allting har gått bra i skolan osv :) men nu ska jag äta kvällsmat , är inte hungrig men jag får trö i mig flygandejakob ändå , mmmmmmmmmmumma det är så gott ! fast utan bananer & jordnötter såklart :) sen ska jag gå och duscha och sen ska jag såklart kolla på hollywoodfruar , kram !

Kommentarer

kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

e-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0