vad som hänt idag ,

har varit i skolan idag , rätt lugn dag idag faktiskt :) på idrotten sprang vi runt med koner framför huvudet , vi körde sån konboll när man har koner framför huvudet och så ska man kolla igenom det lilla hålet, hahahha och sen så hade vi sån styrka/cirkelträning , rätt kul ! och jag måste säga att vår skolmat är nog det äckligaste som finns , usch ! längtar till man kommer upp till gymnasiet där brukar man få god mat , allafall vad jag har hört :)  på svenskan prata vi om ordspråk , jag kommer dock inte ihåg vad alla betyder men här är några ;

-Ropa inte hej innan du gått över ån
-Vänskap är något man aldrig ångrar
-Det är mänskligt att fela , men när sudd gummit tagit slut före pennan har man gått i överdrift
-Även solen har fläckar
-Fimpa röker , behåll glöden
-Äpplet faller inte långt från trädet
-Om du vill ha mer kärlek , ge mer kärlek

Kommentarer

kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

e-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0