sommar känsla på högsta nivå !

åh vilket härligt väder det har varit idag och jag har nästan spenderat hela min dag inomhus , lite synd faktikst. vakna super förkyld imorse och hade verkligen ingen lust alls att gå till skolan överhuvudtaget alltså .. men det gjorde jag ändå :) först hade vi skit no och sen hade vi inriktning/idrott och vi simma i 2 timmar och eftersom alla tjejer inte var med så var jag själv , toppenkul , nej .. vi hade påskmat idag i skolan och det ändå jag äter där är egentligen kötbullar och kex med ost på hahah så det är inte så jätte mkt jag är på såna måltider :) efter skolan så kom älskling och överaska mig med rosor , åhhhhhhhhhhh sött ! och sen gick vi hem till han och bara myste och jag fick göra min läxor sen kom jag på , och sen gjorde hans pappa vofflor till oss , rätt gullit :)  .. men nu ska jag välja kläder tills skolan imorgon :) måste berätta att jag har raderat alla mina bilder från datan men dom ligger förstås på min externa data :)

planer inför imorgon : äta på gondolen med folket,ha en bra start på mitt lov helt enkelt !

Kommentarer
Postat av: saraaa

linnet är från h&m :) <3

2010-03-25 @ 22:14:19
URL: http://hheysaraa.blogg.se/
Postat av: maathiias

du är bäst babe, älskar dig otroligt mkt <3333

2010-03-26 @ 11:32:06

kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

e-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0