skooooolan ,

skolan idag .. jag har varit så sjukt trött och jag jag har fryst .. känt mig dålig idag faktiskt , säg inte att jag börjar bli sjuk igen ! då går jag till skolan även om jag är sjuk.. jag hade matteprov idag och jag kan säga att det sög , jag är så sjukt kass på matte så det är helt sjukt , jag måste skärpa mig ..  och sen blev jag irriterad på våra lärare eftersom vi måste utvärdera på ett spec sätt nu varje torsdag , åh .. att vi bara inte kan utvärdera som vi gjort innan , jag pallar inte skolan men vem gör det egentligen ? så säger alla " jag hatar skolan "  och jag har 2 år kvar i grundskolan sen + gymnasiet .. jag får stå ut !

test på facebook om hur mkt matte man kan , det ju inte spec bra för mig :p

Kommentarer

kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

e-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0