en liten sak till håret

jag och mamma körde och handla idag efter skolan och då köpte jag denna lilla rosa flaskan till mitt hår :)
Vill du ha perfekt rakt hår ?
Sunsilk Straight to Perfection leave-in hårcraém hjälper dig att behålla den perfekta raka frisyren länge
för att få bättre resultat , använd den tillsammans med Sunsilk Straight to Perfaction shampoo och balsam.
ta några klickar i handen och fördela ditt hår , ta i det i vått/torrt hår med dina fingrar.
SKÖLJ INTE UR !

så tillexempel om du ska på fest och ditt hår aldrig håller hela kvällen , så kan du ta denna och då kanske det håller lite längre. jag vet faktiskt inte om detta fungerar , men jag testar det och ser ! sen får ni reda på resultat :)



Kommentarer

kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

e-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0