mer social med min familj , svar ja !

jag har nog inte varit så sjukt social med min familj på sista tiden .. antingen har jag varit hos min älskling,hos någon annan , gjort mina läxor och massor av sånt .. haha det är kanske inte det roligaste att vara med sina föräldrar men ibland kan jag faktiskt tycka att det är mysigt ! så nu ska jag ta och stänga ner min dator och göra lite te och vara social med mina föräldrar i storarummet , jag skriver mer imorgon !

lite kort om min dag bara : jag var då i skolan , och det är så sjukligt kallt ute , jag vill ha sommar nu nu nu ! på 20 minutersrasten sprang jag till mathias eftersom han bor så nära skolan , snacka lite sen sprang jag tillbaka, gud vad jobbigt det var egentligen ! haha min motion för idag , nej ska nog ta och göra ett par övningar för min lilla mage om jag hinner ! efterskolan mötte jag min sötnos och sen gick vi hem till honom och åt lite och sen gick vi upp och kolla på film , mys !  men nu ska jag gå , puss

Kommentarer

kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

e-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0