jag talar ut : sanningen ..

i morse kände jag bara att jag inte palla något alls , jag ville bara lägga mig ner och bara sova bort dagen .. sanningen är att jag mår inte dålig alltså ont i magen osv.. jo jag har sån sjuk huvudvärk men det tar jag bara panodil mot , jag mår dåligt på saker som händer hela tiden ..

skolan är så jävla körig och man ska hinna med och när man knappt förstår så blir allting svårare , det är nog mest matten , men att jag ska göra saker bättre än g , jag måste bli nöjd och om jag inte blir det får jag panik och går och mår dåligt över det .. sjukt men men ,

jag bråkar med mathias hela hela hela tiden och det tar fan aldrig stopp , att få höra att jag inte älskar honom, att mkt är mitt fel osv . för jag älskar mathias över allt annat på jorden ! men tydligen visar jag inte det enligt honom och jag försöker faktiskt men ändå blir det sånt jälva slusk av alltihopa , jag erkänner det .. jag är en dålig flickvän ibland , jag vet det .. vi glider ifrån varandra mer och mer .. åh jag blir så sjukt ledsen , jag vill verkligen ha mathias , för det är han jag älskar och ingen annan , jag förstår inte vad jag gör för fel hela hela hela tiden ? jag förstår inte ? är det för jag är snart 14 och han snart 17 att det är för många år imellan ? är det för jag är lite mer omogen än vad han är ? är nog för ung för förhållande , är nog för dålig flickvän ? ..

att ha för höga krav på sig själv är heller inget bra för mig , jag tycker jag är tjock och jag tycker jag ska träna , jag gillar inte att köpa bikini eller kläder längre för min kropp ser ut som den gör , jag hatar den så sjukt mycket att ni inte förstår det ! om jag ska vara helt ärlig , jag börja gråta i omklädningsrummet när jag skulle pröva bikinis här om dagen , helt jävla sjukt .. jag börja gråta ! jag vet att ni tycker nu " åhhh du vad omoget , gud vilket fjortis osv " för jag vet om att jag inte är tjock och att jag inte är pinnsmal , det vet jag om .. men att jag mår så dåligt som jag gör bara att jag är dålig person , jag blir mkt surare och nere .. jag blir trött och deppig , jag låter som ngn emojävel nu men jag måste få du ur mig , och jag försöker träna men åhh .. det går ju inte , det går verkligen inte ..  & mitt självförtroende är verkligen inget bra , jag bara kränker ner mig själv hela hela hela tiden .. jag måste få bättre självförtroende , och jag har en som stöttar mig och det är min älskling som säger att jag är fin , söt , snygg osv osv .. men jag kan inte ta åt mig , jag kan bara inte ..

Kommentarer

kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

e-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0